Reserveren Supersaas

Massagebon

Tenniselleboog

reserveren rood

Heeft u een constante pijn in de elleboog? Een branderig gevoel? Geen volledige kracht in uw arm? De neiging uw arm soms te ondersteunen? Dan is de kans groot dat u een tenniselleboog heeft!

Een tenniselleboog (ook wel tennisarm, muisarm, RSI-arm of Swipe-arm genoemd), is een veelvoorkomende kwetsuur in Nederland die vaak wordt veroorzaakt door repeterende bewegingen zoals langdurige computerwerkzaamheden of productiewerk. Veel mensen kennen een tennisarm als een blessure die veel pijn en beperking oplevert en lang aanhoudt. Enkele maanden rondlopen met pijn, veel therapie volgen, soms een cortisone injectie en een enkele keer zelfs een operatie om de tennisarm te verhelpen is een algemeen aanvaard beeld van het verloop en aanpak van deze blessure.

HET KAN ECHTER ANDERS!!!

Het is onnodig om hier uit de doeken te doen waarom de traditionele aanpak bediscussieert kan en moet worden. Wat van belang is, is dat u geen maanden rond hoeft te lopen met pijn, geen maanden bezig hoeft te zijn met therapie volgen! Praktijk Verbiest biedt u een snelle en accurate oplossing. Mijn behandeling is niet nieuw, wel relatief onbekend. Het is een manuele stevige aanpak die bewezen effectief is. Blijf niet lang rondlopen met pijn maar neem vandaag nog contact op. U zult verbaasd zijn over het resultaat.

NA DE EERSTE BEHANDELING ZULT U AL VERBETERING ERVAREN!

Bij een tennisarm wordt ook de gezonde arm behandeld, maar wel minder intensief. Dit omdat deze arm door de blessure meer werk overgenomen heeft en een tijd lang zwaarder belast is geweest. Hierdoor ligt overbelasting op de loer. Door deze arm gelijktijdig aan te pakken wordt voorkomen dat als de tenniselleboog genezen is het probleem zich naar de andere arm verplaatst.

Praktijk Verbiest gaat uit van 5 behandelingen, verdeeld over 5 weken. Een enkele behandeling kost €37,50.

Let op; veel mensen blijven lang doorlopen met een tennisarm. Vaak denkt men dat het vanzelf wel zal overgaan en wordt de geblesseerde arm ontzien. Dit betekent vaak echter dat als men te lang doorloopt met pijn dat het lichaam anders gebruikt gaat worden. De arm is niet meer goed op te tillen waardoor er vanuit de schouder gewerkt wordt bijvoorbeeld. Dit zorgt er echter voor dat het lichaam onnatuurlijke bewegingen moet maken, waardoor de problemen alleen maar erger worden! Waar het begint met een relatief eenvoudige tenniselleboog, kunnen de problemen zich uitbreiden naar vastzittende schouders, een pijnlijke nek, tot en met dagelijkse hoofdpijn door gespannen en aangedane spieren. Zorg dat u er op tijd bij bent.

Weet u niet zeker of u een tennisarm heeft, maar heeft u wel pijn of een niet te negeren branderig gevoel in uw elleboog?

Neem gerust contact op. u kunt gratis binnen 1 minuut laten vaststellen of u een tennisarm heeft!